Sunday, June 1, 2014

UMRAH 2014(14/5 - 27/5)

Alhamdulillah, dijemput lagi menziarahi kekasih Allah dan sekaligus menjadi tetamu Allah. Syukur yang tidak tehingga..Allah memberi peluang kepada saya hamba yang hina ini..Terima kasih yang tidak terhingga juga buat suami yang tercinta kerana sudi membawa saya dan anak mengerjakan ibadah umrah pada tahun ini.tanpa suami, kami tidak dapat melaksanakannya..dengan izin Allah juga.

Tertunailah impian saya untuk tahun 2014 ini..hari ini(1 jun 2014) genap umur saya 30tahun..tiada hadiah yang saya pinta daripada suami.kerana kesudian dia membawa saya menunaikan ibadah umrah pada tahun ini adalah hadiah yang terbesar bagi saya.

terima kasih Ya Allah

terima kasih abang.. :')

1 comment:

  1. Alhamdulillah dapat menjejakkan kaki ke tanah suci bersama suami dan anak tersayangkan.Sangat bermakna rasanya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...