Sunday, September 8, 2013

Jaga kesihatan dengan CoQHealth Shaklee

Assalamualaikum..

bulan ni adalah bulan promosi utk salah satu produk hebat shaklee iaitu COQHealth Shaklee. Product terbaru dari shaklee yg baru launch masa Shaklee National Conference 2013 yg lepas.


apa itu Coq10..?
ia merupakan zat makanan larut lemak yang boleh ditemui dalam setiap sel tubuh.dan sangat diperlukan untuk fungsi asa sel badan. ia lebih banyak ditemui didalam organ-organ yg bekerja lebih keras dan memerlukan tenaga selular yang banyak untuk berfungsi seperti jantung, hati, buah pinggang dan pankreas. jadi, kesimpulannya CoQ10 sangat penting bagi jutaan sel tubuh badan, menghasilkan tenaganya sendiri untuk kekal berfungsi. tanpa CoQ10, sel-sel lain tidak dapat menghasilkan tenaga dan organ tubuh lain tidak dapat berfungsi dengan baik bagi menyokong kehidupan.

CoQ10 telah dibuktikan dapat membantu mengukuhkan otot-otot jantung, menyokong keupayaan mengepam daran dan memperbaiki peredaran darah ke seluruh tubuh. CoQ10 juga dapat memastikan intergriti sistem saluran dara yang seterusnya dapat menyokong tahap tekanan darah yang sihat. Selain itu, CoQ10 juga bertindak sebagai salah satu antioksidan yang kuat dan membantu melindungi arteri bagi menangani masalah pengoksidaan lipoproteins berkepekatan rendah (LDL) dan memudahkan pengaliran darah. Ini penting dalam membantu menyokong fungsi saluran darah, termasuk pengaliran darah ke jantung.



CoQHealth Plus mengandungi semua proprietari semulajadi daripada campuran 28mh CoQ10 dengan vitamin E dan ekstak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.

untuk harga promosi sila sms/whatsapp 013-2443199(salimah)




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...